Rozwiązania zdalne
szybkie, elastyczne i oszczędzające czasTechnologie cyfrowe poszerzają zarówno Twoje, jak i nasze możliwości ‒ nie tylko w zakresie serwisu, ale także inżynierii systemów.
Cyfrowe śledzenie testów w naszych centrach testowych
Udział na żywo ‒ bezpośrednio z miejsca pracyTesty przeprowadzane w ośrodkach testowych Alpine można śledzić na żywo za pośrednictwem połączenia wideo: od spotkania w sali konferencyjnej, przez sterowanie systemem, po wgląd w testowany system. Dowiedz się więcej o naszych centrach testowych i cyfrowym śledzeniu testów.
Remote FAT (Factory Acceptance Test)
Wszystko pod kontroląOdbiór fabryczny systemu może odbywać się z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem wideokonferencji. Korzystając z naszych rozwiązań w zakresie kamer mobilnych, możesz dokładnie przyjrzeć się komponentom i wymienić pomysły z inżynierami.
Wsparcie online podczas rozruchu i odbioru
Skutecznie połączone w siećNasi inżynierowie automatyzacji i procesu w pierwszej kolejności sprawdzają funkcjonalność poszczególnych komponentów systemu. Następnie analizują interakcję między komponentami systemu a jednostką sterującą. Po kolejnym teście funkcjonalnym system zazwyczaj uznaje się za gotowy do pracy. Ostatnim etapem jest przekazaniem w pełni funkcjonalnego systemu klientowi, który przejmuje odpowiedzialność za system. W zależności od umowy usługa może obejmować dodatkowy test wydajności (pojemności, czasu trwania, charakterystyki produktu, itp.).
Poszczególne etapy uruchomienia można realizować za pośrednictwem naszego wsparcia online: wspólnie z Tobą zaplanujemy zdalny rozruch, a Ty możesz korzystać z wiedzy naszego personelu za pośrednictwem innowacyjnych narzędzi ‒ przez całą dobę i w każdym miejscu na świecie.
Zdalny serwis
Wspieraj swój specjalistyczny personel fachową wiedzą ‒ na miejscu, na całym świecie, przez całą dobęBlueserv zapewnia kompleksową obsługę serwisową. Skorzystaj z naszych kompleksowych usług serwisowych, aby aktywnie zapobiegać awariom i szybko usuwać błędy.
W ten sposób oszczędzasz koszty i własne zasoby!
- W przypadku problemów technologicznych
Czas realizacji płatnej usługi można skrócić, ponieważ rozwiązywanie problemu wymaga jedynie dostępu ad hoc do Twojego systemu. Dane systemowe to wszystko, czego potrzebujemy, by usunąć problem. - W razie problemów mechanicznych
Nasz zespół obsługi zdalnej może zdalnie wykryć uszkodzenie systemu. Sposób rozwiązania problemu ustala się indywidualnie dla każdego przypadku. - Serwis elektryczny
Twój elektryk, pracujący na miejscu w zakładzie, może liczyć na pomoc naszych ekspertów, na przykład za pośrednictwem okularów danych i połączenia wideo. - Szkolenia online
Szkolenie dotyczące Twojego systemu można przeprowadzić online, przy użyciu narzędzi cyfrowych, takich jak okulary danych.