Blueserv ‒ zdalny serwis
kontroluje i myśli razem z TobąHosokawa Alpine to nie tylko niezawodna, dobrze zaprojektowana technologia systemowa o stabilnej wartości, ale także wyjątkowa obsługa serwisowa. Za pośrednictwem zdalnego serwisu można przeanalizować ustawienia procesu i działanie instalacji, by w razie potrzeby zapobiec ewentualnym awariom lub ograniczyć ich skutki. Efektem tych działań jest optymalizacja zarówno jakości, jak i wydajności. Przekłada się to na znaczną oszczędność kosztów, czasu i nerwów. W ramach usłudze zdalnej BLUESERV oferujemy nową, atrakcyjną usługę: wsparcie optymalizacji procesów rozszerzone o rozwiązanie cyfrowe.
Nasi specjaliści serwisowi mają możliwość dostępu online do wszystkich istotnych danych pomiarowych. W ten sposób mogą wykrywać nieprawidłowości i na ich podstawie opracowują zalecenia dotyczące optymalizacji produkcji.
To Ty decydujesz, kto ma dostęp do danych Bezpieczeństwo danych jest najważniejsze
Aby realizować usługę zdalną, w panelu sterowania systemu należy zainstalować rejestrator danych. Urządzenie to w sposób ciągły rejestruje dane procesowe systemu i przesyła je do Hosokawa Remote Service. To Ty decydujesz, kto ma dostęp do danych! Nasi inżynierowie serwisowi będą pobierać, analizować i oceniać dane z Twojego systemu tylko za Twoją zgodą. Usługa zdalna jest zatem równie bezpieczna, co tradycyjny serwis.
Najważniejsze korzyści:
- Optymalizacja procesów poprzez analizę danych procesowych
- Zdalne wsparcie przy przezbrojeniu linii produkcyjnej
- Bez czasochłonnych wizyt specjalisty serwisowego
- Szybka pomoc w przypadku usterek systemu
- Niższe koszty serwisu
- Nasi eksperci są w stanie prognozować przyszłe zdarzenia na podstawie zarchiwizowanych danych procesowych
- i w ten sposób zoptymalizować działanie Twojego systemu
- Podłączenie rejestratora CBM w celu bardziej efektywnego planowania procedur konserwacyjnych